Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 13:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 CHICIUC, Constantin, ACHIRI, Ion. Identificarea unor blocaje emoționale ale creativității elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 106-112. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.106-112 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.106-112 | ||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 106-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema identificării și eliminării blocajelor creativității, în special a blocajelor emoționale la elevi. Sunt elucidate cauzele apariției unor astfel de blocaje. Sunt analizate rezultatele investigațiilor privind stabilirea factorilor ce duc la frustrarea elevilor de la treapta gimnazială. Se propun modalități de eliminare a blocajelor emoționale la elevi din perspectiva creativității. |
||||||
Cuvinte-cheie blocaj emoțional, factori afectivi, frustrare, stres social, rezistență fiziologică, factor inhibator, contacte sociale, emotional blockage, affective factors, frustration, social stress, physiological endurance, inhibitory factor, social contacts |
||||||
|