Identificarea unor blocaje emoționale ale creativității elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
719 73
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 13:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
CHICIUC, Constantin, ACHIRI, Ion. Identificarea unor blocaje emoționale ale creativității elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 106-112. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.106-112
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Identificarea unor blocaje emoționale ale creativității elevilor

Identifying emotional blockages of students' creativity

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.106-112
CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 106-112

Chiciuc Constantin1, Achiri Ion2
 
1 Liceul Teoretic „Ioan Vodă“, or. Cahul,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 noiembrie 2020


Rezumat

În articol este abordată problema identificării și eliminării blocajelor creativității, în special a blocajelor emoționale la elevi. Sunt elucidate cauzele apariției unor astfel de blocaje. Sunt analizate rezultatele investigațiilor privind stabilirea factorilor ce duc la frustrarea elevilor de la treapta gimnazială. Se propun modalități de eliminare a blocajelor emoționale la elevi din perspectiva creativității.

The article addresses the problem of identifying and eliminating the blockages of creativity, especially of the emotional blockages in the students. The causes of the occurrence of such blockages are elucidated. Also, there are analyzed the results of an investigation that aimed to determine the factors that lead to the frustration of the students in the secondary school. There are suggested ways to eliminate emotional blockages to students from the perspective of creativity

Cuvinte-cheie
blocaj emoțional, factori afectivi, frustrare, stres social, rezistență fiziologică, factor inhibator, contacte sociale,

emotional blockage, affective factors, frustration, social stress, physiological endurance, inhibitory factor, social contacts