Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
635 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:52
SM ISO690:2012
HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing


Pag. 40-40

Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization.

Cuvinte-cheie
consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Impactul factorilor variațiilor interculturale globale &icirc;n elaborarea strategiei de marketing">
<meta name="citation_author" content="Hămuraru Maria">
<meta name="citation_author" content="Zaharco Viorelia">
<meta name="citation_publication_date" content="2019">
<meta name="citation_collection_title" content="Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale">
<meta name="citation_firstpage" content="40">
<meta name="citation_lastpage" content="40">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/40-40a.pdf">