Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "segment"
Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional |
Pascari Ludmila, Ceaicovschii Alexandr |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-46. Vizualizări-598 |
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-58. Vizualizări-704 |
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale |
2019. Chişinău. ISBN 978-9975-142-57-1. |
Disponibil online 8 April, 2020. Descarcări-5. Vizualizări-634 |
Проблемы формирования отчетности по сегментам в организациях сезонных отраслей и видов экономической деятельности |
Fiodorova Inna1, Șilova Liubovi2 |
International scientific conference on accounting, ISCA 2021 |
Ediția 10. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-25-0. |
Disponibil online 13 December, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-230 |
Анализ причин падения продаж компании blackberry на мировом рынке смартфонов |
Podari Elena |
Славянский университет, Республика Молдова |
Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale |
VIII. 2017. Chişinău. ISBN 978-9975-117-41-8. |
Disponibil online 20 February, 2020. Descarcări-9. Vizualizări-594 |
1-5 of 5