Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
593 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-05 17:55
SM ISO690:2012
HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing


Pag. 40-40

Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization.

Cuvinte-cheie
consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment