Articolul precedent |
Articolul urmator |
593 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-05 17:55 |
SM ISO690:2012 HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019 | |||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019 | |||||
|
|||||
Pag. 40-40 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization. |
|||||
Cuvinte-cheie consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment |
|||||
|