Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
689 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 15:21
SM ISO690:2012
HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii, 1 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2020, Vol.5, pp. 7-14.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5, 2020
Seminarul "Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii"
Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2020

Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing

The impact of the factors of the global intercultural variations în the elaboration of the marketing strategy


Pag. 7-14

Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2020


Rezumat

În acest articol s-a analizat conceptual comportamentul consumatorilor prin prisma implicațiilor culturale și globale. În elaborarea unei strategii de marketing, entitatea economică trebuie să țină cont de specificul culturii societății și, în consecință, de comportamentul consumatorului în condițiile globalizării.

În this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. În developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer’s behavior în the conditions of globalization.

Cuvinte-cheie
consumator, cultură, globalizare, variații, internaţional, marketing, entitate, segment,

consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment