Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
630 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:52
SM ISO690:2012
HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing


Pag. 40-40

Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization.

Cuvinte-cheie
consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Hămuraru, M.M.</dc:creator>
<dc:creator>Zaharco, V.</dc:creator>
<dc:date>2019</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer&#39;s behavior in the conditions of globalization.</p></dc:description>
<dc:source>Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale () 40-40</dc:source>
<dc:subject>consumer</dc:subject>
<dc:subject>culture</dc:subject>
<dc:subject>globalization</dc:subject>
<dc:subject>variation</dc:subject>
<dc:subject>international</dc:subject>
<dc:subject>marketing</dc:subject>
<dc:subject>entity</dc:subject>
<dc:subject>segment</dc:subject>
<dc:title>Impactul factorilor variațiilor interculturale globale &icirc;n elaborarea strategiei de marketing</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>