Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
629 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:52
SM ISO690:2012
HĂMURARU, Maria, ZAHARCO, Viorelia. Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 40. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019

Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing


Pag. 40-40

Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

In this article, has been analyzed conceptually the behavior of consumers from the perspective of cultural and global implications. In developing a marketing strategy, the economic entity must take into account the specificity of the culture of the company and, consequently, the consumer's behavior in the conditions of globalization.

Cuvinte-cheie
consumer, culture, globalization, variation, international, marketing, entity, segment

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-100505</doi_batch_id>
<timestamp>1714229232</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-142-57-1</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Impactul factorilor variațiilor interculturale globale &icirc;n elaborarea strategiei de marketing</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maria</given_name>
<surname>Hămuraru</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Viorelia</given_name>
<surname>Zaharco</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>40</first_page>
<last_page>40</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>