Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.16:94(478) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Istoria Moldovei. Republica Moldova (67) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Rodica. Valorificarea etapei Extindere în învăţarea istoriei. Studiu de caz: Deportările staliniste din RSS Moldovenească. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 42-49. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3692633 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3692633 | ||||||
CZU: 373.16:94(478) | ||||||
Pag. 42-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie procesul formării abilităţilor la orele de istorie. Autoarele evidenţiază rolul etapei Extindere, care favorizează funcţionalitatea cunoştinţelor, făcând posibil transferul acestora în vederea rezolvării unor situaţii de Eugenia Negru gr. did. sup., Liceul de Creativitate şi Inventică Prometeu-Prim din Chişinău integrare autentice. În articol sunt prezentate activităţi de învăţare la orele de istorie având ca subiect ”Deportările staliniste din RSSM”, activităţi aplicabile la etapa Extindere. |
||||||
Cuvinte-cheie abilităţi, activităţi de învăţare, situaţii de integrare, deportări, skills, learning activity, worksheet, integration situation, deportations |
||||||
|