Articolul precedent |
Articolul urmator |
350 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.187.44:334.72 (2) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (996) |
SM ISO690:2012 БАКАЛЫМ, Рональд. Модель франчайзинга как форма предпринимательства. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 238-242. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.187.44:334.72 | ||||||
Pag. 238-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bakalîm, R.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:source>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova (SS) 238-242</dc:source> <dc:title>Модель франчайзинга как форма предпринимательства</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>