Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 10:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria. Aspecte psihopedagogice în dezvoltarea competențelor profesionale. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 291-293. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 291-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol facem referire la specificul structurii personalităţii cadrului didactic şi anume: competenţele specifice, aptitudinile pedagogice, vocaţia pedagogică, măiestria pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe pedagogice, psihologice, aptitudini, comunicare, măiestrie, comunicare, cultura profesională, erudiție, practica educațională, teacher, specific skills, pedagogicalskills, pedagogicalvocation, pedagogicalmastery |
||||||
|