Aspecte psihopedagogice în dezvoltarea competențelor profesionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
626 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 10:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (94)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
STAMATI, Maria. Aspecte psihopedagogice în dezvoltarea competențelor profesionale. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 291-293. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Aspecte psihopedagogice în dezvoltarea competențelor profesionale

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 291-293

Stamati Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

În acest articol facem referire la specificul structurii personalităţii cadrului didactic şi anume: competenţele specifice, aptitudinile pedagogice, vocaţia pedagogică, măiestria pedagogică.

In thisarticlewe refer at the same timewewillmentionthosepersonalitystructuresthat are specific totheteacher, namely, the specific competences, thepedagogicalskills, thepedagogicalvocation, thepedagogicalmastery.

Cuvinte-cheie
competențe pedagogice, psihologice, aptitudini, comunicare, măiestrie, comunicare, cultura profesională, erudiție, practica educațională,

teacher, specific skills, pedagogicalskills, pedagogicalvocation, pedagogicalmastery