Evaluarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
624 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 07:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (442)
Educație (14275)
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Evaluarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 289-290. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Evaluarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă

CZU: 371.3

Pag. 289-290

Simion Crenguţa
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2020


Rezumat

În acest articol se expune o viziune asupra evaluării competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă. Design-ul constructivist determină atât formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică, cât şi evaluarea acesteia ca parte integrantă în procesul de predare-învăţare.

This article presents a vision on the assessment of scientific knowledge, competence from a constructivist perspective. Constructivist design determines both the formation of scientific knowledge, competence and its evaluation as an integral part of the teaching-learning process.

Cuvinte-cheie
competenţa de cunoaştere ştiinţifică, constructivism, evaluare, evaluare constructivistă,

scientific knowledge competence, constructivism, evaluation, constructivist evaluation