Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 07:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Educație (14275) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Evaluarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 289-290. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 289-290 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se expune o viziune asupra evaluării competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva constructivistă. Design-ul constructivist determină atât formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică, cât şi evaluarea acesteia ca parte integrantă în procesul de predare-învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa de cunoaştere ştiinţifică, constructivism, evaluare, evaluare constructivistă, scientific knowledge competence, constructivism, evaluation, constructivist evaluation |
||||||
|