Articolul precedent |
Articolul urmator |
1337 204 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 19:34 |
SM ISO690:2012 OTOMEGA, Iulia-Mihaela. Factorii reusitei scolare. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 95-100. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 95-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză și sinteză a literaturii de specialitate cu privire la reușita/nereușita școlară. Autorul se concentrează în speță pe natura factorilor reușitei-nereușitei școlare, factorilor determinanți caree influențează reușita/nereușita școlară, mediile-contexte de bază în care se formează școlarul. Pe lângă acestea, autorul face referire și la inteligența școlară, structura și nivelurile ei, precum și la factorii non-intelectuali – motivația elevului pentru activitatea școlară, nivelul de aspirație și angajarea Eului în sarcina școlară, oboseala la elevi, stabilitate și instabilitate emoțională, încrederea în sine și autoreglarea. |
||||||
Cuvinte-cheie reuşită şcolară, inteligenţă, aptitudini, factori, school success, intelligence, skills, factors |
||||||
|