Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
789 82
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 20:16
SM ISO690:2012
ONOFREI, Alexandru, CEAICOVSCHII, Alexandru, GRUMEZA, Tatiana. Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact. In: Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale, 24 noiembrie 2017, Chişinău. Chişinău: Tipografia Asociaţiei lucrătorilor instituţiilor de învăţămînt slavone, 2017, VIII, pp. 17-19. ISBN 978-9975-117-41-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale
VIII, 2017
Conferința "Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale"
Chişinău, Moldova, 24 noiembrie 2017

Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact


Pag. 17-19

Onofrei Alexandru, Ceaicovschii Alexandru, Grumeza Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020


Rezumat

Luînd decizia de a procura în online  magazin  în faţa noului consumator apare problema din categoria „extinderii“, care este caracterizată prin complexitatea ridicată în virtutea actualităţii sale şi marea incertitudine a deciziei de cumpărare.  

Making the decision to procure in the online shop in front of the new consumer, the issue of the "expansion" category, which is characterized by the complexity due to its actuality and the great uncertainty of the purchase decision.  

Cuvinte-cheie
consumator, decizie de cumpărare, aşteptările cosumatorului, piaţa online,

consumer, purchasing decision, consumer expectations, online market