Articolul precedent |
Articolul urmator |
789 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 20:16 |
SM ISO690:2012 ONOFREI, Alexandru, CEAICOVSCHII, Alexandru, GRUMEZA, Tatiana. Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact. In: Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale, 24 noiembrie 2017, Chişinău. Chişinău: Tipografia Asociaţiei lucrătorilor instituţiilor de învăţămînt slavone, 2017, VIII, pp. 17-19. ISBN 978-9975-117-41-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale VIII, 2017 |
||||||
Conferința "Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale" Chişinău, Moldova, 24 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Luînd decizia de a procura în online magazin în faţa noului consumator apare problema din categoria „extinderii“, care este caracterizată prin complexitatea ridicată în virtutea actualităţii sale şi marea incertitudine a deciziei de cumpărare. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, decizie de cumpărare, aşteptările cosumatorului, piaţa online, consumer, purchasing decision, consumer expectations, online market |
||||||
|