Articolul precedent |
Articolul urmator |
836 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 17:58 |
SM ISO690:2012 ONOFREI, Alexandru, CEAICOVSCHII, Alexandru, GRUMEZA, Tatiana. Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact. In: Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale, 24 noiembrie 2017, Chişinău. Chişinău: Tipografia Asociaţiei lucrătorilor instituţiilor de învăţămînt slavone, 2017, VIII, pp. 17-19. ISBN 978-9975-117-41-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale VIII, 2017 |
||||||
Conferința "Strategia dezvoltării economice durabile şi particularităţile ei la etapa actuală a evoluţiei civilizaţiei mondiale" Chişinău, Moldova, 24 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 17-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Luînd decizia de a procura în online magazin în faţa noului consumator apare problema din categoria „extinderii“, care este caracterizată prin complexitatea ridicată în virtutea actualităţii sale şi marea incertitudine a deciziei de cumpărare. |
||||||
Cuvinte-cheie consumator, decizie de cumpărare, aşteptările cosumatorului, piaţa online, consumer, purchasing decision, consumer expectations, online market |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-95826</cfResPublId> <cfResPublDate>2017</cfResPublDate> <cfVol>VIII</cfVol> <cfStartPage>17</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-117-41-8</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/95826</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Procesul luării deciziei de cumpărare pe piaţa online şi identificarea punctelor cheie de contact</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>consumator; decizie de cumpărare; aşteptările cosumatorului; piaţa online; consumer; purchasing decision; consumer expectations; online market</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Luînd decizia de a procura în online magazin în faţa noului consumator apare problema din categoria „extinderii“, care este caracterizată prin complexitatea ridicată în virtutea actualităţii sale şi marea incertitudine a deciziei de cumpărare. </p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Making the decision to procure in the online shop in front of the new consumer, the issue of the "expansion" category, which is characterized by the complexity due to its actuality and the great uncertainty of the purchase decision. </p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-334</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-58417</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-20229</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-334</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-334-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Онофрей</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Александру</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-58417</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-58417-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Чайковский</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Александр</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-20229</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-20229-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2017T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Grumeza</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Tatiana</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>