Articolul precedent |
Articolul urmator |
920 108 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 23:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 DARABAN, Ludmila. Conceptul de mentorat și promovarea lui în instituțiile de învățământ general. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 217-228. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 217-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol s-a abordat un subiect de importanță pentru mediul educațional din Republica Moldova dat fiind necesitatea mentoratului la începutul carierei didactice, dar și în contextul dezvoltării profesionale. Astfel, s-a realizat o sinteză a conceptului de mentorat în diferite perioade și societăți istorice, s-au analizat tipurile de mentorat, scopul, principiile și condițiile de desfășurare a activităților de mentorat. S-a demonstrat necesitatea implementării Programelor de mentorat în instituțiile de învățământ general, drept exemplu fiind modelul programului de mentorat aplicat în Liceul Teoretic ‖George Meniuc‖, mun. Chișinău. Rezultatul obținut evidențiază satisfacția profesională a cadrelor didactice implicate în activități de mentorat. |
||||||
Cuvinte-cheie mentorat, tipuri de mentorat, program de mentorat, activităţi de mentorat, dezvoltare profesională, mentoring, types of mentoring, mentoring program, mentoring activities, Professional development |
||||||
|