Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-28 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:373.211.24 (1) |
Psihologie (3327) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, ABREJA, Stela. Impactul inteligenței emoționale asupra aptitudinilor de comunicare ale managerilor grupelor de copiii din instituțiile preşcolare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 21-33. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
|||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 159.942:373.211.24 | |||||
Pag. 21-33 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Prezenta cercetare este axată pe studierea teoretico-experimentală a inteligenŝei emoŝionale şi a aptitudinilor de comunicare la managerii grupelor de copii din cadrul Instituŝiilor Publice de Educaŝie Timpurie din Republica Moldova, axându-se pe identificarea nivelului de dezvoltare a inteligenŝei emoŝionale şi de manifestare a aptitudinilor de comunicare şi studierea particularităŝilor psihologice ale acestora la cadrele didactice. |
|||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, emoţie, Inteligenţa emoţională, aptitudine, comunicare, aptitudini de comunicare |
|||||
|