Impactul inteligenței emoționale asupra aptitudinilor de comunicare ale managerilor grupelor de copiii din instituțiile preşcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
782 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 14:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:373.211.24 (1)
Psihologie (3327)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, ABREJA, Stela. Impactul inteligenței emoționale asupra aptitudinilor de comunicare ale managerilor grupelor de copiii din instituțiile preşcolare. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 21-33. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Impactul inteligenței emoționale asupra aptitudinilor de comunicare ale managerilor grupelor de copiii din instituțiile preşcolare

The impact of emotional intelligence on the communication aptitudines of children's group managers in pre-school institutions

CZU: 159.942:373.211.24

Pag. 21-33

Antoci Diana1, Abreja Stela12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Instituția Publică de Educație Timpurie nr.2 ,,Albinuța" mun. Orhei
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Prezenta cercetare este axată pe studierea teoretico-experimentală a inteligenŝei emoŝionale şi a aptitudinilor de comunicare la managerii grupelor de copii din cadrul Instituŝiilor Publice de Educaŝie Timpurie din Republica Moldova, axându-se pe identificarea nivelului de dezvoltare a inteligenŝei emoŝionale şi de manifestare a aptitudinilor de comunicare şi studierea particularităŝilor psihologice ale acestora la cadrele didactice.

This research focuses on the theoretical and experimental study of emotional intelligence and communication aptitudes  for managers of children's groups within the Public Education Institutions of the Republic of Moldova, focusing on identifying the level of development of emotional intelligence and the manifestation of the communication aptitudes and the study of their psychological peculiarities of kindergarten educators.

Cuvinte-cheie
inteligenţă, emoţie, Inteligenţa emoţională, aptitudine, comunicare, aptitudini de comunicare