Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1037 152
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 09:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.018.265 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie

Social inclusion of preschoolers with special educational requirements in the context of valorizing kindergartenfamily partnership

CZU: 376.1.018.265

Pag. 99-109

Mîsliţchi Valentina, Saviuc Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale – o problemă stringentă a societății moderne. În lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES.

The article addresses the topic of social inclusion of preschoolers with special educational requirements - a stringent problem of modern society. The paper describes some experiences and good practices about valorizing of kindergarten-family educational partnership in optimizing the process of social inclusion of children with SER.

Cuvinte-cheie
incluziune socială, parteneriat educaţional, cerinţe educaţionale speciale, evaluarea incluziunii sociale, proiect de parteneriat grădiniță-familie,

social inclusion, educational partnership, special educational requirements, evaluation of social inclusion, kindergarten-family partnership project

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-94875</doi_batch_id>
<timestamp>1714235008</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-289-2</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale &icirc;n contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Valentina</given_name>
<surname>Mîsliţchi</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Elena</given_name>
<surname>Saviuc</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2019</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>99</first_page>
<last_page>109</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>