Articolul precedent |
Articolul urmator |
1037 152 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 09:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.018.265 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.018.265 | ||||||
Pag. 99-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale – o problemă stringentă a societății moderne. În lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune socială, parteneriat educaţional, cerinţe educaţionale speciale, evaluarea incluziunii sociale, proiect de parteneriat grădiniță-familie, social inclusion, educational partnership, special educational requirements, evaluation of social inclusion, kindergarten-family partnership project |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-94875</doi_batch_id> <timestamp>1714235008</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-289-2</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Valentina</given_name> <surname>Mîsliţchi</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Elena</given_name> <surname>Saviuc</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>99</first_page> <last_page>109</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>