Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1036 152
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 09:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.018.265 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, SAVIUC, Elena. Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 99-109. ISBN 978-9975-76-289-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I, 2019
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie"
1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019

Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie

Social inclusion of preschoolers with special educational requirements in the context of valorizing kindergartenfamily partnership

CZU: 376.1.018.265

Pag. 99-109

Mîsliţchi Valentina, Saviuc Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale – o problemă stringentă a societății moderne. În lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie în optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES.

The article addresses the topic of social inclusion of preschoolers with special educational requirements - a stringent problem of modern society. The paper describes some experiences and good practices about valorizing of kindergarten-family educational partnership in optimizing the process of social inclusion of children with SER.

Cuvinte-cheie
incluziune socială, parteneriat educaţional, cerinţe educaţionale speciale, evaluarea incluziunii sociale, proiect de parteneriat grădiniță-familie,

social inclusion, educational partnership, special educational requirements, evaluation of social inclusion, kindergarten-family partnership project

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-94875</cfResPublId>
<cfResPublDate>2019</cfResPublDate>
<cfVol>Vol. I</cfVol>
<cfStartPage>99</cfStartPage>
<cfISBN>978-9975-76-289-2</cfISBN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/94875</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale &icirc;n contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>incluziune socială; parteneriat educaţional; cerinţe educaţionale speciale; evaluarea incluziunii sociale; proiect de parteneriat grădiniță-familie; social inclusion; educational partnership; special educational requirements; evaluation of social inclusion; kindergarten-family partnership project</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul abordează subiectul incluziunii sociale a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale &ndash; o problemă stringentă a societății moderne. &Icirc;n lucrare sunt descrise unele experiențe și bune practici privind valorificarea parteneriatului educațional grădiniță-familie &icirc;n optimizarea procesului de incluziune socială a copiilor cu CES.</p></cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The article addresses the topic of social inclusion of preschoolers with special educational requirements - a stringent problem of modern society. The paper describes some experiences and good practices about valorizing of kindergarten-family educational partnership in optimizing the process of social inclusion of children with SER.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-27543</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-71650</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-27543</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-27543-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Mîsliţchi</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Valentina</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-71650</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-71650-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Saviuc</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Elena</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>