Influenţa proceselor de imigraţie şi de integraţie socială privind educaţia în lume (Cazul american şi danez)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
599 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 04:03
SM ISO690:2012
BEN HAMOO, Miriam. Influenţa proceselor de imigraţie şi de integraţie socială privind educaţia în lume (Cazul american şi danez). In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. 21, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia a 21-a , pp. 322-328. ISBN 978-9975-75-968-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 21-a , 2019
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii"
21, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Influenţa proceselor de imigraţie şi de integraţie socială privind educaţia în lume (Cazul american şi danez)

The influence of immigration and social integration processes on the education in the world (The American & Danish case)


Pag. 322-328

Ben Hamoo Miriam
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2020


Rezumat

The moment immigrants settle in a country; they have to acquire a place in that new society. This is true not only for physical needs such as housing, but also in the social and cultural sense. Integration is the process by which immigrants become accepted into society, both as individuals and as groups. This definition of integration is deliberately left open, because the particular requirements for acceptance by a receiving society vary greatly from country to country. This article will try to describe to cases of magnificent process of integrate immigrations on the local society - The American and Danish immigrant system.  

Cuvinte-cheie
imigraţie, integrare, sistem educaţional,

immigration, integration, educational system