Articolul precedent |
Articolul urmator |
755 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 21:20 |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena, CEBOTARU, Lilia. Semnificația gândirii în sistemul proceselor psihice şi însuşirilor personalităţii elevului din ciclul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 101-105. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea este procesul psihic cognitiv superior de reflectare complexă a realităţii şi rezolvarea de probleme. Gândirea asigură vieţii psihice a copilului coerenţă şi eficacitate în raporturile cu mediul. Ea antrenează toate celelalte disponibilităţi şi mecanisme psihice, fiind trăsătura cea mai importantă a psihicului uman, definitorie pentru copil ca subiect al cunoaşterii logice, raţionale, întrucât gândirea produce schimbări importante ale informaţiei cu care copilul operează. |
||||||
|