Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-18 12:17 |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena, CEBOTARU, Lilia. Semnificația gândirii în sistemul proceselor psihice şi însuşirilor personalităţii elevului din ciclul primar. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 101-105. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 101-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea este procesul psihic cognitiv superior de reflectare complexă a realităţii şi rezolvarea de probleme. Gândirea asigură vieţii psihice a copilului coerenţă şi eficacitate în raporturile cu mediul. Ea antrenează toate celelalte disponibilităţi şi mecanisme psihice, fiind trăsătura cea mai importantă a psihicului uman, definitorie pentru copil ca subiect al cunoaşterii logice, raţionale, întrucât gândirea produce schimbări importante ale informaţiei cu care copilul operează. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-93011</doi_batch_id> <timestamp>1716388926</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-250-2</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Semnificația gândirii în sistemul proceselor psihice şi însuşirilor personalităţii elevului din ciclul primar</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Elena</given_name> <surname>Rusu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Lilia</given_name> <surname>Cebotaru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>101</first_page> <last_page>105</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>