Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
629 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 12:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624+343.62 (1) |
Psihologie socială (983) |
Infracțiuni împotriva persoanei (302) |
SM ISO690:2012 POSTOVAN, Olga. Accepțiuni generale privind factorii generatori ai violenţei şcolarei. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2015, nr. XV(1), pp. 112-118. ISSN 1857-0976. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice | ||||||
Numărul XV(1) / 2015 / ISSN 1857-0976 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.624+343.62 | ||||||
Pag. 112-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Violenţa, inerentă naturii umane, este omniprezentă în societate şi îmbracă diferite forme de manifestare. Ca parte integrantă a comunităţii, mediul educaţional preia o parte a tensiunilor şi este, la rîndul său, un cadru generator de diferite tipuri de tensiuni. Fără îndoială, violenţa în şcoli nu este un fenomen nou, ea însoţind praxisul educaţional de la începuturile sale, este însă mai cunoscută prin contribuţia mass-media şi prin permeabilitatea dobîndită de instituţiile de învăţămînt în noul context al globalizării. |
||||||
Cuvinte-cheie violență școlară, violenţă socială, violenţă cotidiană, praxis educaţional, școlaritate, personalitatea elevului, mediu şcolar, factori biologici, factori sociologici, factori psihologici, violenţa în mass-media, school violence, social violence, everyday (diurnal) violence, educational praxis, schooling, student personality, school environment, biological factors, sociological factors, psychological factors, violence in the media |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Postovan, O.</dc:creator> <dc:date>2015-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Violenţa, inerentă naturii umane, este omniprezentă în societate şi îmbracă diferite forme de manifestare. Ca parte integrantă a comunităţii, mediul educaţional preia o parte a tensiunilor şi este, la rîndul său, un cadru generator de diferite tipuri de tensiuni. Fără îndoială, violenţa în şcoli nu este un fenomen nou, ea însoţind praxisul educaţional de la începuturile sale, este însă mai cunoscută prin contribuţia mass-media şi prin permeabilitatea dobîndită de instituţiile de învăţămînt în noul context al globalizării.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The violence, inherented in human nature, is omnipresent in society and takes various forms. As part of community, educational background takes some presure and, in turn, a frame generator for various types of intensity (presure). Undoubtedly, violence in schools is not a new phenomenon it accompanying the educational praxis from its inception, however, it is best known through the media and through the contribution of acquired permeability of educational institutions in the new context of globalization.</p></dc:description> <dc:source>Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice 1 (XV) 112-118</dc:source> <dc:subject>violență școlară</dc:subject> <dc:subject>violenţă socială</dc:subject> <dc:subject>violenţă cotidiană</dc:subject> <dc:subject>praxis educaţional</dc:subject> <dc:subject>școlaritate</dc:subject> <dc:subject>personalitatea elevului</dc:subject> <dc:subject>mediu şcolar</dc:subject> <dc:subject>factori biologici</dc:subject> <dc:subject>factori sociologici</dc:subject> <dc:subject>factori psihologici</dc:subject> <dc:subject>violenţa în mass-media</dc:subject> <dc:subject>school violence</dc:subject> <dc:subject>social violence</dc:subject> <dc:subject>everyday (diurnal) violence</dc:subject> <dc:subject>educational praxis</dc:subject> <dc:subject>schooling</dc:subject> <dc:subject>student personality</dc:subject> <dc:subject>school environment</dc:subject> <dc:subject>biological factors</dc:subject> <dc:subject>sociological factors</dc:subject> <dc:subject>psychological factors</dc:subject> <dc:subject>violence in the media</dc:subject> <dc:title>Accepțiuni generale privind factorii generatori ai violenţei şcolarei</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>