Articolul precedent |
Articolul urmator |
778 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 19:17 |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Strategii și modalități de dezvoltare a competențelor transversale ale elevilor în cadrul orelor de istorie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 60-66. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.1, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În sec. al XXI- secolul cunoașterii, în educație se produc transformări majore. Este vorba despre relațiile de transversalitate și integralitate. Prin integrare putem înțelege „acțiunea de a asocia diferite obiecte de studiu, din același domeniu sau din domenii diverse, într-una și aceeași planificare a învățării”. Sinonimele pentru integrare sunt: fuziune, armonizare, încorporare, unificare și coeziune. Pentru a dezvolta competențele transversale vom aplica diverse strategii didactice: lucrul cu sursele istorice, jocul de rol, reflecția personală, problematizarea etc. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, transdisciplinaritate, transversalitate, integralitate, interdisciplinaritate, competences, transdisciplinarity, transversality, integrity, interdisciplinarity |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-92327</doi_batch_id> <timestamp>1714550400</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Dialog intercultural polono-moldovenesc</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <isbn>978-9975-76-273-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Strategii și modalități de dezvoltare a competențelor transversale ale elevilor în cadrul orelor de istorie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Claudia</given_name> <surname>Barbăroș</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>60</first_page> <last_page>66</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>