Articolul precedent |
Articolul urmator |
2298 835 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 13:28 |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia, RUSU, Cristina. Fenomenul bullying în școală. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 143-147. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 143-147 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este descris fenomenul de bullying – o formă a comportamentului agresiv frecvent întâlnit în școală. Bullying-ul prezintă o problemă cu care se confruntă multe state ale lumii. Acest fenomen are urmări negative asupra comportamentelor atât a victimelor, cât și a autorilor bullying-ului, fapt ce înregistrează scăderea rezultatelor la învățătură, abandonul școlar, anxietate, depresie. Cunoaşterea cauzelor bullying-ului de către cadrele didactice, părinţi va ajuta la prevenirea consecinţelor acestuia asupra elevilor. |
||||||
|