Fenomenul bullying în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2298 835
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 13:28
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia, RUSU, Cristina. Fenomenul bullying în școală. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 143-147. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Fenomenul bullying în școală


Pag. 143-147

Pavlenko Lilia, Rusu Cristina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

În articol este descris fenomenul de bullying – o formă a comportamentului agresiv frecvent întâlnit în școală. Bullying-ul prezintă o problemă cu care se confruntă multe state ale lumii. Acest fenomen are urmări negative asupra comportamentelor atât a victimelor, cât și a autorilor bullying-ului, fapt ce înregistrează scăderea rezultatelor la învățătură, abandonul școlar, anxietate, depresie. Cunoaşterea cauzelor bullying-ului de către cadrele didactice, părinţi va ajuta la prevenirea consecinţelor acestuia asupra elevilor.

The article describes the phenomenon of bullying - a form of aggressive behavior commonly encountered in school. Bullying is a problem that many states face. This phenomenon has negative consequences on the behaviors of both victims and perpetrators of bullying, fact that records the decrease in learning outcomes, school dropout, anxiety, depression. Knowing the causes of bullying by teachers, parents will help prevent its consequences on students.