Valorificarea parteneriatului grădiniță-familie în dezvoltarea atenției copiilor de vârstă preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1391 227
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 15:19
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, MASLACOVA, Olga. Valorificarea parteneriatului grădiniță-familie în dezvoltarea atenției copiilor de vârstă preșcolară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 136-142. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Valorificarea parteneriatului grădiniță-familie în dezvoltarea atenției copiilor de vârstă preșcolară


Pag. 136-142

Mîsliţchi Valentina, Maslacova Olga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

 Articolul tratează problema valorificării parteneriatului realizat între instituția de învățământ preșcolar și familie în vederea dezvoltării eficiente a atenției copiilor de vârstă preșcolară mare. În lucrare sunt analizate concepte precum: atenție, parteneriat educațional, cooperare grădiniță-familie; este prezentat proiectul de parteneriat educațional grădiniță-familie axat pe optimizarea procesului de dezvoltare a atenției preșcolarilor.

The article deals the problems of the partnership between the preschool institution and family in order to develop efficiently the attention of preschoolers. The paper analyzes concepts such as: attention, educational partnership, kindergarten-family cooperation; there is presented the kindergarten-family educational partnership project focused on optimizing the process of developing the attention of preschoolers.