Consilierea psihologică în remedierea imaginii de sine scăzute la preadolescenții din familiile divorţate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
932 145
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 09:18
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia, TONU-LIȘAN, Axenia. Consilierea psihologică în remedierea imaginii de sine scăzute la preadolescenții din familiile divorţate. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 148-152. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Consilierea psihologică în remedierea imaginii de sine scăzute la preadolescenții din familiile divorţate


Pag. 148-152

Pavlenko Lilia, Tonu-Lișan Axenia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

 În articol se abordează problema stringentă a relaţiilor familiale: consecinţele divorţului părinţilor asupra copiilor, în special, a scăderii imaginii de sine la preadolescenţi. Vârsta dată este marcată de mai mulţi factori ce bulversează comportamentul copiilor, dar o amprentă şi mai pregnantă o lasă destrămarea relaţiilor dintre părinţi, fapt ce marchează formarea adecvată a imaginii de sine la copii. Implicarea competentă, la timp a specialiştilor în sprijinirea preadolescenţilor le va facilita parcurgerea a astfel de perioade stresante. 

This article address the stringent problem of family relationships: the consequences of the parents’ divorce on children, especially in the matter of the low self-esteem of pre-teens. Obviously, the current age is marked by several factors which negatively affect children behavior. However, the breakup between parents has the most negative impact on children, leading thus to a low self-esteem among them. The early professional help intended to support the pre-teens would ease the transition of such stressful situations.