Spiritul meritologic în sociopedagogia educaţiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
633 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 13:22
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Spiritul meritologic în sociopedagogia educaţiei. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 624-629. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Spiritul meritologic în sociopedagogia educaţiei


Pag. 624-629

Callo Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

L’article propose un aperçu théorique de la valeur qu’il mérite, comme un problème spécifique de la sociopédagogie, constituant un passage vers les questions fondamentales de la réalité de ce phénomène pédagogique.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Callo, T.M.</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Spiritul meritologic &icirc;n sociopedagogia educaţiei</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-48-156-4 </relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'><p>L&rsquo;article propose un aper&ccedil;u th&eacute;orique de la valeur qu&rsquo;il m&eacute;rite, comme un probl&egrave;me sp&eacute;cifique de la sociop&eacute;dagogie, constituant un passage vers les questions fondamentales de la r&eacute;alit&eacute; de ce ph&eacute;nom&egrave;ne p&eacute;dagogique.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>