Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
902 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.0.01:330.11 (2) |
Comerț. Relații economice internaționale. Economie mondială (1943) |
Știință economică. Concepte economice de bază (242) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCAN, Svetlana-Zorina. Cadrul conceptual-metodologic al analizei unui mediu de afaceri internaţional. In: Economica, 2019, nr. 3(109), pp. 117-134. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(109) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.0.01:330.11 | ||||||
JEL: A23, B40, M16. | ||||||
Pag. 117-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul îi asigură pe masteranzi și pe oamenii de afaceri cu un cadru metodologicoconceptual esențial și sistematizat, în limitele volumului unui articol, pentru a servi drept suport al activităților de planificare și organizare a unei analize a mediului de afaceri international (MAI). Evaluarea MAI este de actualitate pentru elaborarea unei strategii organice a companiei ori economiei naționale cu privire la internaționalizarea afacerilor ei economice. Metodele de analiză ale MAI, care reies din abordarea de sistem, furnizează unui strateg de afaceri o imagine integrativă și complexă asupra trendurilor și factorilor de impact ai MA internațional. Indicele și indicatorii, fiind actualizați și studiați în dinamică, precum și axați pe obiectivul stabilit de evaluare a MAI, asigură analiza cu caracter mai specific, realist și direcționat spre viitor. |
||||||
Cuvinte-cheie afaceri economice, internationalizare, mediu de afaceri, metodologie, business, internationalization, business environment, methodology |
||||||
|