Abordări psihopedagogice ale educaţiei ecologice a copiilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
670 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 22:08
SM ISO690:2012
CHIRICĂ, Galina. Abordări psihopedagogice ale educaţiei ecologice a copiilor. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 197-203. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Abordări psihopedagogice ale educaţiei ecologice a copiilor


Pag. 197-203

Chirică Galina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

The present article describes the problem of preschool and school children education. The autor speaks about scientific researches in psyhological and pedagogical fields, trainings, ecological culture and efective metodology. Moreover, here is analyzed the problem of ecological education of children from Moldova.

Cuvinte-cheie
cercetare ştiinţifică, educaţie ecologică, instruire ecologică, cultură ecologică, conştiinţă ecologică, metodologie, atitudine, vârstă preșcolară, vârsta școlară mică, competenţă, investigare/explorare