Articolul precedent |
Articolul urmator |
582 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 15:23 |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica. Învăţămîntul preuniversitar din Republica Moldova: realităţi şi perspective. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 46-52. ISBN 978-9975-76-133-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere Volumul I, 2014 |
||||||
Conferința "Conferința științifico-metodică" Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 46-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the issue of quality assurance in pre-university education by improving teachers’ motivation. It presents the results of an experiment aimed to identify the hierarchy of professional needs of teachers in pre-university education. To improve the situation in the educational system a hierarchy of teachers’needs is advanced which, once met, will contribute to the achievement of qualitative education. |
||||||
Cuvinte-cheie quality of education, quality management, training needs, motivation, job satisfaction |
||||||
|