Învăţămîntul preuniversitar din Republica Moldova: realităţi şi perspective
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
582 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 15:23
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Învăţămîntul preuniversitar din Republica Moldova: realităţi şi perspective. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul I, pp. 46-52. ISBN 978-9975-76-133-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul I, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Învăţămîntul preuniversitar din Republica Moldova: realităţi şi perspective


Pag. 46-52

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2019


Rezumat

The article addresses the issue of quality assurance in pre-university education by improving teachers’ motivation. It presents the results of an experiment aimed to identify the hierarchy of professional needs of teachers in pre-university education. To improve the situation in the educational system a hierarchy of teachers’needs is advanced which, once met, will contribute to the achievement of qualitative education.

Cuvinte-cheie
quality of education, quality management, training needs, motivation, job satisfaction