Management of the internships – strenghts and weakness
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
671 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-03-21 21:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02 (55)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
CARAUȘ, Irina. Management of the internships – strenghts and weakness. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 59-64. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Management of the internships – strenghts and weakness

Managementul stagiilor de practică – puncte forte și slabe

CZU: 378.02

Pag. 59-64

Carauș Irina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2019


Rezumat

Education is one of the fundamental pillars of the development of human personality, which directly influences the orientation of the economy and financial resources to support quality education. The actions undertaken to reform the education and readjustment to imperatives of changing society in the last decade, have created prerequisites for a continuous modernization of educational system in relation to the challenges of the national and international educational environment. The issue of qualitative internship and the necessity of its reconsideration on purpose of increasing of quality of initial professional training represents a specific goal in European countries, as well as in the Republic of Moldova.

Educația este unul dintre pilonii fundamentali ai dezvoltării personalității umane, care influențează direct economia și resursele financiare pentru a sprijini educația de calitate. Acțiunile întreprinse pentru a reforma educația și readaptarea acesteia la imperativele schimbării societății au creat în ultimul deceniu premise pentru o modernizare continuă a siste-mului educațional în raport cu provocările mediului educațional național și internațional. Problema privind stagiul calita-tiv și necesitatea reconsiderării acestuia în scopul creșterii calității formării profesionale inițiale reprezintă un obiectiv specific atât în țările europene, cât și în Republica Moldova.

Cuvinte-cheie
university teaching, internships, teaching process, Quality, professors, students,

didactică universitară, stagii, proces de predare, calitate, profesori, studenţi