Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
803 85
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-02 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:33 (4)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
Economie. Științe economice (9420)
SM ISO690:2012
GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455

Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice

The Role of Motivation in the Successful Study of Economics

CZU: 37.02:33

Pag. 44-47

Gherasim Inga
 
Colegiul Agroindustrial din Râşcani
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice

Any teacher who wishes to stimulate pupils’ motivation for learning should analyze their own motivation and the way they plan and perform their teaching-learning-assessment activities. The article aims to analyze the psychopedagogical conditions facilitating the development of pupils’ motivation for studying Economics.

Cuvinte-cheie
motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară,

motivation, Methods, motivational principles, school success