Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 85 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 19:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:33 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1215) |
Economie. Științe economice (9420) |
SM ISO690:2012 GHERASIM, Inga. Rolul motivaţiei în reuşita învăţării disciplinelor economice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 1(113), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(113) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:33 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice profesor care doreşte stimularea motivaţiei elevilor pentru activitatea de învăţare este obligat să-şi analizeze propria motivaţie şi modul cum îşi planifică şi desfăşoară activităţile de predare-învăţare-evaluare. Articolul își propune analiza condițiilor psihopedagogice de formare a motivelor de învățare ale elevilor la disciplinele economice |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, principii motivaţionale, reuşită şcolară, motivation, Methods, motivational principles, school success |
||||||
|