Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
815 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 13:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 GAŞIŢOI, Natalia, ZASTÎNCEANU, Liubov. Tehnologii educaționale inovaționale la Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți instruirea adaptivă. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2019, nr. 2(53), pp. 99-105. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3364349 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 2(53) / 2019 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3364349 | ||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Centering the education on the learner becomes a desideratum for quality assurance and competitiveness in higher education institutions. Innovative educational technologies, in particular the adaptive training, have enabled an effective educational process to be achieved at the “Alecu Russo“ Balti State University. The PADDIE Model for Organizing Adaptive Training in Higher Education, described in this paper, was developed in the framework of the institutional project of applied research 15.817.06.27A Directingthe development of professional skills in university studies through the organization of an adaptive training process (PROFADAPT) has demonstrated reliability and viability in different teaching situations. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptive training, PADDIE model, PROFADAPT, professional skills, instruire adaptivă, modelul PADDIE, PROFADAPT, competenţe profesionale |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gaşiţoi, N.</dc:creator> <dc:creator>Zastînceanu, L.A.</dc:creator> <dc:date>2019-08-21</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>Centering the education on the learner becomes a desideratum for quality assurance and competitiveness in higher education institutions. Innovative educational technologies, in particular the adaptive training, have enabled an effective educational process to be achieved at the “Alecu Russo“ Balti State University. The PADDIE Model for Organizing Adaptive Training in Higher Education, described in this paper, was developed in the framework of the institutional project of applied research 15.817.06.27A Directingthe development of professional skills in university studies through the organization of an adaptive training process (PROFADAPT) has demonstrated reliability and viability in different teaching situations.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ro'><p>Centrarea învățământului pe cel ce învață devine un deziderat pentru asigurarea calității și competitivității și în cazul instituțiilor de învățământ superior. Tehnologiile educaționale inovaționale, în particular instruirea adaptivă, au permis realizarea unui proces educațional eficient la Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți. Modelul PADDIE de organizare a instruirii adaptive în învățământul superior, descris în articol, elaborat în cadrul proiectului instituțional de cercetări aplicative 15.817.06.27A Dirijarea formării competențelor profesionale în cadrul studiilor universitare prin organizarea unui proces de instruire adaptivă (PROFADAPT), și-a demonstrat fiabilitatea și viabilitatea în diferite situații didactice.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.3364349</dc:identifier> <dc:source>Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” 53 (2) 99-105</dc:source> <dc:subject>adaptive training</dc:subject> <dc:subject>PADDIE model</dc:subject> <dc:subject>PROFADAPT</dc:subject> <dc:subject>professional skills</dc:subject> <dc:subject>instruire adaptivă</dc:subject> <dc:subject>modelul PADDIE</dc:subject> <dc:subject>PROFADAPT</dc:subject> <dc:subject>competenţe profesionale</dc:subject> <dc:title>Tehnologii educaționale inovaționale la Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți instruirea adaptivă</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>