Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
676 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 06:22 |
SM ISO690:2012 РУСНАК, Оксана. Роль юмора в эффективности рекламы: преимущества и недостатки
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2007, nr. 3, pp. 316-320. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3 / 2007 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 316-320 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tema analizată de autor este una actuală şi prezintă interes atât pentru teoreticienii din domeniul publicităţii, cât şi pentru practicieni-creatori ai textului publicitar. Deşi în domeniul publicităţii permanent apar noi abordări teoretice, eficienţa umorului în mesajul publicitar este puţin studiată. Umorul este capabil să atragă atenţia potenţialului consumator faţa de produs, să-i confere memorabilitate şi să devină unul din motive către acţionare. Umorul ajută textul publicitar să devină maximal efectiv. În articol autorul analizează nu doar avantajele umorului în mesajul publicitar, dar şi barierele cu care se confruntă creatorul publicităţii, atunci când doreşte să scrie un text eficient din punctul de vedere al marketingului. Autorul face o succintă trecere în revistă a greşelilor larg răspândite, care reduc din eficienţa textului, deşi îi conferă memorabilitate. De asemenea, sunt abordate aspectele semantice, lexicale, culturale şi etice, care trebuie luate în consideraţie în procesul scrierii textului publicitar. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-7776</cfResPublId> <cfResPublDate>2007-03-01</cfResPublDate> <cfIssue>3</cfIssue> <cfStartPage>316</cfStartPage> <cfISSN>1814-3199</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/7776</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RU' cfTrans='o'>Роль юмора в эффективности рекламы: преимущества и недостатки </cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Tema analizată de autor este una actuală şi prezintă interes atât pentru teoreticienii din domeniul publicităţii, cât şi pentru practicieni-creatori ai textului publicitar. Deşi în domeniul publicităţii permanent apar noi abordări teoretice, eficienţa umorului în mesajul publicitar este puţin studiată. Umorul este capabil să atragă atenţia potenţialului consumator faţa de produs, să-i confere memorabilitate şi să devină unul din motive către acţionare. Umorul ajută textul publicitar să devină maximal efectiv. În articol autorul analizează nu doar avantajele umorului în mesajul publicitar, dar şi barierele cu care se confruntă creatorul publicităţii, atunci când doreşte să scrie un text eficient din punctul de vedere al marketingului. Autorul face o succintă trecere în revistă a greşelilor larg răspândite, care reduc din eficienţa textului, deşi îi conferă memorabilitate. De asemenea, sunt abordate aspectele semantice, lexicale, culturale şi etice, care trebuie luate în consideraţie în procesul scrierii textului publicitar.</cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>The researchers remark information given in a humorous content is better assimilated than if the same information is offered through no emotions. Almost all theoreticians sustain that the element of hum or in advertising is the most powerful one, and it has a great impact on the consumer, the most difficult task in this case is that this influence could respond to the demands of the client. The advertising aim is not only to divert the audience, but to get the client involved in acting in accordance with the expectances of the publicity agent. Also, when they use humorous elements they offer several traps as for the clients and for promoters. The present article reveals a brief view on the most spread barriers in creating effective humorous announcements.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007-03-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007-03-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-19341</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007-03-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-19341</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-19341-1</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2007-03-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Руснак</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Оксана</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>