Sociolinguistic motivation of using english borrowings in the romanian business terminology
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
893 0
SM ISO690:2012
VERETINA, Ina. Sociolinguistic motivation of using english borrowings in the romanian business terminology. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 10(20), pp. 201-204. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10(20) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Sociolinguistic motivation of using english borrowings in the romanian business terminology

Pag. 201-204

Veretina Ina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

În acest articol, autoarea încearcă să motiveze împrumuturile din limba engleză în terminologia de afaceri a limbii române din perspectiva sociolingvisticii. Limba business-ului mondial este cea engleză. Pentru a avea acces la piaţa mondială şi a reuşi, orice om de afaceri ar trebui să cunoască terminologia de afaceri, care, în majoritatea limbilor, este împrumutată din limba engleză. Limba română nu face excepţie, mai ales în prezent, când se încearcă tot mai insistent să ne integrăm în Uniunea Europeană.