Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
893 0 |
SM ISO690:2012 VERETINA, Ina. Sociolinguistic motivation of using english borrowings in the romanian business terminology. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 10(20), pp. 201-204. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(20) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 201-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, autoarea încearcă să motiveze împrumuturile din limba engleză în terminologia de afaceri a limbii române din perspectiva sociolingvisticii. Limba business-ului mondial este cea engleză. Pentru a avea acces la piaţa mondială şi a reuşi, orice om de afaceri ar trebui să cunoască terminologia de afaceri, care, în majoritatea limbilor, este împrumutată din limba engleză. Limba română nu face excepţie, mai ales în prezent, când se încearcă tot mai insistent să ne integrăm în Uniunea Europeană. |
||||||
|