Using english in advertising: sociolinguistic considerations
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1291 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-02 13:08
SM ISO690:2012
NIŢĂ-COCIERU, Mariana, MATEI, Tamara. Using english in advertising: sociolinguistic considerations. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 10(20), pp. 198-200. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10(20) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Using english in advertising: sociolinguistic considerations

Pag. 198-200

Niţă-Cocieru Mariana, Matei Tamara
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2013


Rezumat

În prezentul articol, autorii încearcă să motiveze utilizarea limbii engleze în publicitate din perspectiva sociolingvisticii. Anunţurilor publicitare le este caracteristic limbajul lor propriu, funcţia primordială a căruia este de a comunica şi de a convinge. Limba engleză este asociată în mintea multor consumatori cu afluenţa, progresul, calitatea superioară, tehnologiile avansate etc. Anume aceste asociaţii fac ca limba engleză să fie utilizată în publicitate chiar şi în ţările în care această limbă nu este vorbită.