Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1291 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-02 13:08 |
SM ISO690:2012 NIŢĂ-COCIERU, Mariana, MATEI, Tamara. Using english in advertising: sociolinguistic considerations. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 10(20), pp. 198-200. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(20) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 198-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, autorii încearcă să motiveze utilizarea limbii engleze în publicitate din perspectiva sociolingvisticii. Anunţurilor publicitare le este caracteristic limbajul lor propriu, funcţia primordială a căruia este de a comunica şi
de a convinge. Limba engleză este asociată în mintea multor consumatori cu afluenţa, progresul, calitatea superioară, tehnologiile avansate etc. Anume aceste asociaţii fac ca limba engleză să fie utilizată în publicitate chiar şi în ţările în
care această limbă nu este vorbită. |
||||||
|