Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-03 22:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4017) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Viorica. Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 154-162. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 154-162 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica proiectării activităților în mediul formal, cât și cel nonformal a evoluat în abordări, semnificații teoretice și metodologice, datorită complexității sale, dar și a particularităților specifice. Deaceea în analiza problemei conceptualizării proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar, trebuie să avem o viziune multiaspectuală și multidimensională a acestui concept, care este o activitate de o mare complexitate pedagogică, psihologică și socială, implicând factorii: umani materiali și strategici. |
||||||
Cuvinte-cheie proiectare pedagogică, activități pedagogice, acțiuni pedagogice specifice, influiențe educative., projects planning, pedagogical activities, specific pedagogical activities, educational improvement. |
||||||
|