Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
610 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-03 22:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4017)
SM ISO690:2012
FLOREA, Viorica. Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 154-162. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Dimensiuni și caracteristici ale proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar

Dimensions and characteristics of the designing of the activities in the extra- scholar learning institution

CZU: 37.013.2

Pag. 154-162

Florea Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 aprilie 2019


Rezumat

Problematica proiectării activităților în mediul formal, cât și cel nonformal a evoluat în abordări, semnificații teoretice și metodologice, datorită complexității sale, dar și a particularităților specifice. Deaceea în analiza problemei conceptualizării proiectării activităților în instituția de învățământ extrașcolar, trebuie să avem o viziune multiaspectuală și multidimensională a acestui concept, care este o activitate de o mare complexitate pedagogică, psihologică și socială, implicând factorii: umani materiali și strategici.

The issue of formal and non-formal learning planning has changed in time a lot being studied more from the theoretical and methodological point of view becoming a complex process. That is way, the management planning of extracurricular institution and extracurricular learning activities should be thought and seen in a multiaspectual and multidimensional form, having a wellplanned psychopedagogical approach. In this context the extracurricular learning should be seen as a very complex process that has a great impact on social development of the students and supposes many pedagogical, psychological and social factors involvement.

Cuvinte-cheie
proiectare pedagogică, activități pedagogice, acțiuni pedagogice specifice, influiențe educative.,

projects planning, pedagogical activities, specific pedagogical activities, educational improvement.