Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 10:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 SPINEI, Ion. Un model de modernizare a curriculumului bazat pe evaluările naţionale şi internaţionale. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 10-12. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 10-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi în Republica Moldova sunt desfășurate multiple cercetări referitoare la modalităţile de evaluare și modernizare a curriculumului. Dar, în mod frecvent, propunerile de modernizare se bazează pe argumente subiective, care rezultă din opiniile cadrelor didactice și manageriale. Considerăm că materialul propus va suplimenta aceste cercetări cu unele idei, bazate pe modelele evaluărilor naţionale și internaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, competențe, performanţa elevului, evaluare naţională, evaluare internaţională, nivel de competenţă., curriculum, competencies, student performance, national evaluation, international assessment, competence level. |
||||||
|