Articolul precedent |
Articolul urmator |
550 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-02-11 22:30 |
SM ISO690:2012 BILIC, Elena. Principiile formării „competenţelor moi” în cadrul activităţii curriculare la elevii şcolilor profesionale. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 640-645. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 640-645 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article provides definitions of the concepts of “soft skills”, “hard skills” and their significance for the development of a specialist in the professional field. Competences of soft skills that are formed during training are listed. The main methods of developing soft skills in students of vocational schools are considered, taking into account their applicability in the communicative field. |
||||||
|