Principiile formării „competenţelor moi” în cadrul activităţii curriculare la elevii şcolilor profesionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
550 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-02-11 22:30
SM ISO690:2012
BILIC, Elena. Principiile formării „competenţelor moi” în cadrul activităţii curriculare la elevii şcolilor profesionale. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 640-645. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Principiile formării „competenţelor moi” în cadrul activităţii curriculare la elevii şcolilor profesionale


Pag. 640-645

Bilic Elena12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Şcoala profesională nr.4., mun. Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2018


Rezumat

The article provides definitions of the concepts of “soft skills”, “hard skills” and their significance for the development of a specialist in the professional field. Competences of soft skills that are formed during training are listed. The main methods of developing soft skills in students of vocational schools are considered, taking into account their applicability in the communicative field.