Curriculumul de limba română şi problema formării vorbitorului cult
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1139 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-24 15:26
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Curriculumul de limba română şi problema formării vorbitorului cult. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 247-252. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Curriculumul de limba română şi problema formării vorbitorului cult


Pag. 247-252

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2018


Rezumat

The article overviews the objectives of teaching-learning Romanian language and literature in schools, and argues that there is a need to enhance them by re-construing the school curriculum from the perspective of an instruction based on key competencies. The article also puts forward recommendations for transposing this paradigm to the level of the educational process and the continuing professional training of pedagogical staff.