Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 12:28 |
![]() ŞPAC, Silvia. Abordarea modelului educaţional al pedagogiei interactive în curriculumul dezvoltat în învăţământul primar. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 202-206. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 202-206 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the subject related to the curriculum developed in primary education focused on the interactive pedagogy model. The curricular curriculum proposes the trainees of intellectual and professional training, the exploitation of cognitive potential, the practice of thinking and attitudes of reflection, assertion, experimentation and acquisition of the new one through its own intellectual and personal efforts. |
||||||
|