Configurarea elementelor de geografie în curriculumul la disciplina ştiinţe
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
608 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 18:00
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela, GÎNJU, Stela. Configurarea elementelor de geografie în curriculumul la disciplina ştiinţe. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 206-209. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Configurarea elementelor de geografie în curriculumul la disciplina ştiinţe


Pag. 206-209

Teleman Angela, Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2018


Rezumat

The discipline of Sciences integrates geography into primary classes, in order to explain the spatial distribution and location of the different features of the land surface, the face of the earth, and things, the phenomena, the processes that are causal to it. The integration of geography elements into school curriculum was based on geography-specific paradigms, axiomatic systems and specific terminology. Geography education harnesses the resources that the local, regional community offers to promote a vision of natural and human geographic reality.