Abordarea modelului educaţional al pedagogiei interactive în curriculumul dezvoltat în învăţământul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
711 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 17:37
SM ISO690:2012
ŞPAC, Silvia. Abordarea modelului educaţional al pedagogiei interactive în curriculumul dezvoltat în învăţământul primar. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 202-206. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Abordarea modelului educaţional al pedagogiei interactive în curriculumul dezvoltat în învăţământul primar


Pag. 202-206

Şpac Silvia12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „George Călinescu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2018


Rezumat

This article addresses the subject related to the curriculum developed in primary education focused on the interactive pedagogy model. The curricular curriculum proposes the trainees of intellectual and professional training, the exploitation of cognitive potential, the practice of thinking and attitudes of reflection, assertion, experimentation and acquisition of the new one through its own intellectual and personal efforts.