Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie - impuls spre o dezvoltare profesională”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
887 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-25 12:22
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie - impuls spre o dezvoltare profesională”. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.1, pp. 172-177. ISBN 978-9975-933-80-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 6, Vol.1, 2015
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane"
6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie - impuls spre o dezvoltare profesională”

Correct assessment/self-assessment of the professional competences of didactic staff from “temporary education - impulse to the professional development”


Pag. 172-177

Gînju Stela, Haheu-Munteanu Eufrosinia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 iunie 2018


Rezumat

Articolul reprezintă rezultatele unei cercetări-acțiune, realizate în cadrul proiectului „Parteneriat Global în Educație”, implementat de Ministerul Educației în parteneriat cu Banca Mondială și UNICEF. În articol se vorbește despre importanța unei evaluări/autoevaluări corecte a cadrelor didactice din educația timpurie, atât din partea administrației cit și cea personală. Este indicată importanța perioadei de reflecție asupra activității proprii și a acumulării datelor probatorii prin utilizarea și implementarea diverselor instrumente de evaluare: fișe de reflecție; jurnale reflexive, portofolii ș.a.            

This article contains the results of research achieved within the project “Global Partnership for Education”, implemented by the Ministry of Education, in partnership with the World Bank and UNICEF. The article talks about the professional development of teachers in early childhood education and it mentions about the role of evaluation and self-assessment as an incentive to the professional development of teachers. The authors propose efficient tools for professional development of teachers: reflective sheets, reflexive journal and portfolio. 

Cuvinte-cheie
dezvoltare personală, autoevaluare,

reflectare