Articolul precedent |
Articolul urmator |
887 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-25 12:22 |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Evaluare/autoevaluarea corectă a competențelor profesionale ale cadrelor didactice din „educația timpurie - impuls spre o dezvoltare profesională”. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.1, pp. 172-177. ISBN 978-9975-933-80-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 172-177 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă rezultatele unei cercetări-acțiune, realizate în cadrul proiectului „Parteneriat Global în Educație”, implementat de Ministerul Educației în parteneriat cu Banca Mondială și UNICEF. În articol se vorbește despre importanța unei evaluări/autoevaluări corecte a cadrelor didactice din educația timpurie, atât din partea administrației cit și cea personală. Este indicată importanța perioadei de reflecție asupra activității proprii și a acumulării datelor probatorii prin utilizarea și implementarea diverselor instrumente de evaluare: fișe de reflecție; jurnale reflexive, portofolii ș.a. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare personală, autoevaluare, reflectare |
||||||
|