Articolul precedent |
Articolul urmator |
776 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 16:10 |
SM ISO690:2012 HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, GÎNJU, Stela. Utilizarea mijloacelor educației nonformale în dezvoltarea competențelor ecologice. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.1, pp. 165-172. ISBN 978-9975-933-80-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 165-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația nonformală este cea mai nouă abordare a învățării prin activități plăcute și motivante. Avantajele sale multiple înglobează bifarea tuturor deprinderilor specifice sistemului tradițional de învățământ, cu un aport suplimentar de abilități câștigate în condițiile unei libertăți de exprimare maximă. Educația nonformală înseamnă orice acțiune organizată în afara sistemului școlar, prin care se formează o punte între cunoștințele predate de profesori și punerea lor în practică. Acest tip modern de instruire elimină stresul notelor din catalog, al disciplinei impuse și al temelor obligatorii. Înseamnă plăcerea de a cunoaște și de a te dezvolta. Deci, educația pentru mediu trebuie să devină plăcută pentru copii, iar pe de altă parte necesităinvestiții intelectuale, morale la nivelul fiecărui cadru didactic: ungrad sporit de sensibilitate, responsabilitate socialăși activism, oferirea unui model personal al modului deviațăîn spiritul conștiinței ecologice.Metodologiași metodele pe care le alegem trebuie, în mod imperativ, săcreeze cadrul de învățare plăcutăpentru copii. Abordarea pedagogicătrebuie sărăspundăla întrebările: Cum vor fi diseminate conținuturile?Care vor fi strategiile ce le veți folosi și care văvor ajuta săvăatingeți obiectivele propuse în cursul vostru?Cum văplace sălucrați? |
||||||
Cuvinte-cheie competențe ecologice, libertatea cuvântului, sensibilitate, responsabilitate socială |
||||||
|