Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
957 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4296) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 IAȚIMIRSCHI, Sergiu. Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 97-102. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 97-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol prezentăm câteva repere teoretice cu privire la o metodă alternativă de învățare/evaluare, și anume Proiectul, care poate fi folosită cu succes la toate lecțiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece, pentru realizarea lui, elevii utilizează competențele formate în cadrul a mai multor discipline. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, produs ϔinit, management, evaluare, învăţare, metodă, competențe., project, finite product, management, evaluation, learning, Method, skills. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Iațimirschi, S.</creatorName> <affiliation>Colegiul Politehnic, Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Proiectul – o metodă alternativă de învăţare/evaluare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>proiect</subject> <subject>produs ϔinit</subject> <subject>management</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>metodă</subject> <subject>competențe.</subject> <subject>project</subject> <subject>finite product</subject> <subject>management</subject> <subject>evaluation</subject> <subject>learning</subject> <subject>Method</subject> <subject>skills.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.01</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-05-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>În acest articol prezentăm câteva repere teoretice cu privire la o metodă alternativă de învățare/evaluare, și anume Proiectul, care poate </em><em>f</em><em>i folosită cu succes la toate lecțiile, indiferent de obiectul de studiu. Mai mult decât atât, prin utilizarea acestei metode la clasă, se va asigura principiul interdisciplinarității, deoarece, pentru realizarea lui, elevii utilizează competențele formate în cadrul a mai multor discipline.</em></p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p><em>This article presents some theoretical references about an alternative learning/evaluation method - the project - which can be used successfully in all lessons, regardless of the subject matter. Moreover, by using this method in class, the principle of interdisciplinarity will be ensured, because, in order to achieve it, the students use skills acquired in several disciplines. The article is structured as follows: introduction, de</em><em>f</em><em>inition of the concept, project types and stages of project implementation, management elements and project evaluation, the advantages of using this method.</em></p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>