Aportul coachingului în atingerea competitivității și dezvoltării potențialului creativ al angajaților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1203 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 14:02
SM ISO690:2012
SUSLENCO, Alina. Aportul coachingului în atingerea competitivității și dezvoltării potențialului creativ al angajaților. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.1, pp. 281-285. ISBN 978-9975-75-834-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Aportul coachingului în atingerea competitivității și dezvoltării potențialului creativ al angajaților


Pag. 281-285

Suslenco Alina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2018


Rezumat

In this paper I analyzed the effects of coaching to achieve firm performance. Thus, we highlight that companies currently are focused on achieving performance on developing relationships with employees to increase productivity. Thus, coaching is a crucial element for companies seeking to enhance performance, increase productivity. This method helps employees learning new things, the development of human potential. The research methodology has focused on the use of the following methods: analysis, synthesis, abstraction scientific, empirical research. The analyzes effectuate we can mention that the application of a company's management coaching competitive is already a necessity and a condition of viability in the competitive battle.

Cuvinte-cheie
coaching, Productivity, efficiency, performance, Professional development