Educația pentru carieră: abordări conceptuale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1199 208
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 12:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.4 (45)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (252)
SM ISO690:2012
DANDARA, Otilia, COTRUȚA, Aida. Educația pentru carieră: abordări conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 38-42. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Educația pentru carieră: abordări conceptuale

Career education: conceptual approaches

CZU: 37.048.4

Pag. 38-42

Dandara Otilia, Cotruța Aida
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

Realizarea profesională este un aspect definitoriu pentru integrarea omului în societate. Drept principiu de bază al societăţii actuale este educaţia de calitate, fiind un aspect iniţial al formării culturii generale şi, ulterior, al formării profesionale. Acesta rămâne a fi un proces de durată, care necesită o intervenţie profesională calitativă şi permanentă, în scopul menținerii statutului social și profesional al individului.

Professional realization is a defining aspect for the integration of human into society. As a basic principle of the current society is quality education, being an initial aspect of general education and training. This remains a long-lasting process that requires professional and permanent professional intervention to maintain the social and professional status of the individual.

Cuvinte-cheie
carieră, educaţie pentru carieră, muncă,

ocupație.