Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 19:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Veronica. Noile TIC în raport cu educaţia contemporană. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 16-20. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia este un fenomen sociouman ce asigură transmiterea acumulărilor teoretice şi practice obţinute de omenire de-a lungul evoluţiei sale istorice, cu scopul formării personalităţii în vederea integrării socioprofesionale. Prin urmare, factorului uman îi revine un rol important în procesul modernizării educaţiei. Astfel, TIC, în raport cu educaţia contemporană, constituie o alternativă viabilă, care reduce restricţiile de ordin temporal, social sau spaţial. Implementarea TIC în educaţie generează un proces de instruire modern şi interactiv. |
||||||
Cuvinte-cheie information and communications technologies, e-learning, globalization., contemporary education |
||||||
|