Noile TIC în raport cu educaţia contemporană
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
796 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 19:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Veronica. Noile TIC în raport cu educaţia contemporană. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 16-20. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455

Noile TIC în raport cu educaţia contemporană

The new ICT in relation to contemporary education

CZU: 37.016:004

Pag. 16-20

Oboroceanu Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2018


Rezumat

Educaţia este un fenomen sociouman ce asigură transmiterea acumulărilor teoretice şi practice obţinute de omenire de-a lungul evoluţiei sale istorice, cu scopul formării personalităţii în vederea integrării socioprofesionale. Prin urmare, factorului uman îi revine un rol important în procesul modernizării educaţiei. Astfel, TIC, în raport cu educaţia contemporană, constituie o alternativă viabilă, care reduce restricţiile de ordin temporal, social sau spaţial. Implementarea TIC în educaţie generează un proces de instruire modern şi interactiv.

Education is a social and human phenomenon that ensure the transmission of the theoretical and practical accumulations acquired by the mankind throughout historical evolution, with the aim of preparing the individuals for socio-professional integration. Therefore, the human factor plays an important role in the modernization of contemporary education. Thus, the ICTs in relation to contemporary education constitute a viable alternative that reduces the temporary, social, and spatial restrictions. The implementation of TICs in education generating a modern and interactive training process

Cuvinte-cheie
information and communications technologies, e-learning, globalization.,

contemporary education